Wednesday, December 12, 2012

Aidilfitri 1434H

Aidilfitri 1434H..

Baru nak cerita.. dah basi kot..hahaha.. tak kira nak cerita jugak.. hihi.. ni sebab Aidilfitri kali ini sangat istimewa... 

Untuk tidak menimbulkan kekeliruan, I memang ada seorang ibu dan seorang mak dan seorang abah.. so adik beradik dua mak ini ada 7 orang. Makin besar, makin keluarga berkembang (means ade yang dah kawin & anak) kami semua semakin close..

Dipendekkan cerita tahun ini ketujuh-tujuh adik adik beradik semua ada pada aidilfitri tahun ini.  Memang hari raya pertama kakak I De lambat sikit sampai dari KL.. Tp malam tu kami semua dah berkumpul siap bakar satay.. tak pernah macam ni.. seronok sangat... nanti I tunjuk pic..

sebenarnya I xbakar pun.. tp sbb nak ambik pic..i pura2 bakar.. terus nampak mmg I yang memang bakar secara serius dan diaorg memain..hahahah

see... mana tak seronok budak2 ni semua.. laki I pun adalam dalam ni tau.. abg ipar yg snap..

Yang kedua.. aidilfitri tahun ini ada Zulaikha Daaniys... Alhamdulillah kurniaan yang di beri Allah pada tahun ini.. So semua tertumpu kepada Zulaikha Daaniys baik belah Kuantan dan belah Mersing.. Dan yang paling seronok, duit raya dia paling banyak... YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.. 

Tapi jangan harap ayah atau ummi dapat 'pau' ye.. ummi akan masukkan ASB ummi.. dah cukup 6 bulan.. ummi akan keluarkan bukakan buku dia.. So anak ummi jgan risau ye sayang...

Mari layan gambar-gambar raya.. 

My Family...

Hero-hero I... sorg dah kawin... ayah su dia nak berpasangan dengan ZD..

Belum complete lagi.. sesaje..
HAAH... ni la baru complete... semua ada dan tiada sorang pun yang tercicir... seronok kan...
Nak tengok pic penyeri bagi aidilfitri tahun ni...... jom....

Model mane senyum ambik pic... hahahaha... wallpaper desktop ummi sampai skrg.. love u baby..
tgkkk... bukan main bergalak dia dengan makngah dia.... rindunyeeeee moment ni...
semua nak ambik pic diaa..
hari raya kedua..
Ikutkan ada banyak sangat pic si penyeri ni.. tp tak muat plak entry kali ini kang..hahahahah... Raya ketiga pagi dah balik Mersing sbb maklang nak kawen nanti.. hari raya ke6... so tak de la sibuk sangat nak bergambar..sibuk buat keje... tp pas orang sanding-sanding. sesaje la nak snap pic 1 family di Mersing.. Tp ini budak tido... hihihi.

Pic ini telah di edit oleh ayah yang disnap oleh adik ipar yg bongsu Makcu... hihihi
Sebelum waktu rehat habis nak solat dulu.. sebab nanti kang boleh makan je.. sbb makanan kirim kat officemate... Wassalam..

2 comments:

  1. Bila ada new baby, aidilfitri sgt bermakna. Penyeri buat keluarga. hehe same feeling with me. ^_^

    ReplyDelete