Thursday, January 16, 2014

Giveaway-Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my

Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my 

Selamat Pagi dan Salam Jumaat


Ini la 1st time I cuba giveaway.  Dan ini la giveaway yang paling senang. Sempena Tahun Baru Cina 2014 www.nile.com.my mengadakan giveaway yang paling best. 

Jikalau saya mendapat angpow dari Nile.com.my saya akan belanja family saya makan besar dan sambung shopping lagi di www.nile.com.my.  Mesti seronok kan kongsi kegembiraan bersama-sama.  Bertambah bahagia gitu.
www.nile.com.my adalah satu online shop yang sangat best dan yang paling syok harganya sangat-sangat berpatutan.  I pernah beli beg dan baju.  Beli hari ini esok dapat.  Cepat Pantas dan Tangkas.

So mari la kita memeriah kan giveaway ini.  Mana tau rezeki.  Boleh sambung shopping online lagi di www.nile.com.my.  Hihi.

Di sini saya sertakan juga bagaimana cara-cara anda semua ingin menyertai giveaway ni.


1.       Tajuk : Saya Nak RM300 Angpow Daripada Nile.com.my
2.       Letak banner yang di atas tu dalam entry  dan linkkan dalam banner tu dengan 
           link yang ini : 
3.    Lepas tu , dalam entry tu tulisla , if dapat RM300 tu, nak buat apa ?
(Contoh : Macam yang I buat.. nk belanja makan or nak shopping, or nak bayar hutang ke, nak beli hadiah, hihihi)
  
4.   Email to give_away@nile.com.my korang punya detail , bersama tajuk [Your Full Name]

a.      Blog Link :
b.      Full Name :
c.      H/p Number :
5.      Boleh check keputusan cabutan bertuah di sini : http://www.nile.com.my/page.php?cd=87


Tamat pada : 21/01/2014 pada pukul 12 pm . 

 
Selamat Mencuba semua dan semoga berjaya.
  

p/s : Pemilihan berdasarkan undian melalui 
Random.Org 



2 comments: