Sunday, October 21, 2012

Hello..!!!!!

Assalamualaikum WBT

Salam perkenalan kepada semua yang telah ada blog.. hahaha.. saya mmg agak lewat untuk menulis blog. Tercetusnya saya untuk menulis blog ialah sebab anak saya.. Teringin sangat memorikan kenangan dari dia lahir dan abadikan progress dia membesar di sini.. besar sok dia dah tau membaca boleh dia pulak jadikan ini diari dia dari kecik.. Acctually saya tidak la pandai menulis..Serius.. memang tidak pandai langsung... see.... ayat tunggang langgang, tak de grammar, spelling jap jap ikut tatabahasa jap jap ikut bahasa msg..hahahaha...   Di sini saya upload kan pic saya dan anak saya sekarang..baru 4 bulan..Sempat lg nk citer kot... Semoga semua dapat mengisi masa lapang dengan membaca blog ini.... 

Hello semua..!!! Ummi saya bawak saya makan Mc-D..

No comments:

Post a Comment